Heart Chat Bubble - Nya tag..

Nya tag..

publicerat i ♡ Vardag;
Vil börja med att säga att jag inte har glömt bort er. Jag har inte svarat på era kommenterer förän nu för jag har haft fullt upp med annat. Livet har gått lite i 180 och nu börjar det komma i kapp mig. För några veckor sedan begravdes en av mina absolut närmaste vänner. Cansern tog honom och han krigade från påsk fram till midsommar. Det var en fin begravning och hon som höll i den spelade och sjöng vackert, och låtar han hade tyckt om. Efter begravningen tände jag ljus åt mina änglar som redan lämnat jordalivet. Jag saknar dom alla så otroligt mycket ♥
 
Det har varit en tung period, och är för mig just nu. Jag våndas lite med mig själv, min självkänsla och mitt självförtroende. Vissa dagar är lättare än andra, vilket är helt normalt. 
 
Igår hade jag en rolig kväll tillsammans med 1 av mina absoluta bästa vännner. Sandra
 

 
(bild från gårdagen)

Vi ses inte så ofta nu med tanke på att hon bor med sin lilla familj längre ner i landet. Men igår slog vi klackarna i taket och hade en riktigt super kväll ute, förutom en insedens men en idiot som tog sig friheten att putta mig så jag störtade mot golvet och Sandra som stod framför mig och fick en öl över sig. Personen i fråga som puttade mig har även vart en av dom som mobbade mig när jag gick högstadiet. 
I dag har det gjort väldigt ont i min opererade fot (opererades 2008 bröt fotleden på 3 ställen). Men just nu när jag skriver detta känns det lite bättre. Förutom denna insedent så hade vi verkligen en super kväll ute. Precis vad vi båda behövde.

I morgon kommer Jonas och hämta upp mig. Jag är bjuden ner till deras fritidhus i Trönö (ligger ca 20 min från mig). Dom är där över sommalovet för tjejerna och i morgon ska Jonas göra sina grillade ribs. Jag har väntat på att äta dessa i flera år och nu äntligen händer det. :) Jag ser så mycket fram emot det. Enda nackdelen med i morgon är att det ska regna som satan, men vad gör det!? Vi behöver ju inte sitta ute. :) Jag ska försöka att komma ihåg min kamera, om inte annat så är mobilen med iaf. 
 
Jag hoppas att ni mår bra, och tar hand om varandra! ♥

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av NICOLE:

Åh kan tänka mig att du haft det tungt :(
Men mysigt att träffa en vän.

2:a kommentar, skriven , av Ida Lindborg ♡:

Styrkekramar <3

SV: hihi nepp :D

3:e kommentar, skriven , av N:

Kul med en bra kväll med en bra vän!

4:e kommentar, skriven , av Jasmine:

Det är alltid fint när du uppdaterar.
Hoppas att du hade det mysigt tillsammans med Jonas.

Svar: Du är också saknad. <3

Kram

5:e kommentar, skriven , av Liene Svärd:

Tråkigt med cancer :(

6:e kommentar, skriven , av Johan:

Usch, canser är ett jävla helvete alltså... :/

Det låter dock ändå som du och S hade det trevligt och jag hoppas att ribsen blev goda :)

SV: Haha ja, det kan jag tänka mig :)

Kommentera inlägget här ↴