Heart Chat Bubble - Sista kvällen!

Sista kvällen!

publicerat i ♡ Vardag;
I morgon vid 11.43 lämnar jag västkusten och dess skönhet. Det har varit fantastiska dagar här nere, och i dag har det verkligen varit ett otroligt bra väder. Vi har bada i poolen och ätit gott. Det har varit sällskaps spel på kvällarna och levande ljus. Jag kan absolut inte på nått sätt klaga på vistelsen alls. 
Bella och J har ett otroligt fint hem, och en fantastisk miljö att vistas i. 
 
Jag kommer sakna dom, Gotte med så klart. (deras vovve)
 
Jag är väldigt glad över att jag även fick chansen att träffa Nettan och hennes lilla vovve Kompis. Båda är fantastiska och jag ser fram emot att träffa dom fler gånger. Vi har pratat lite om att ses på fika i Gävle bla eftersom det ligger rätt nära oss båda. Vi har även pratat om att blir det fler resor ner till västkusten så kan vi samåka :)
 
Ja, vad ska man säga!? Hej då vackra västkusten! Tack för denna gång, vi kommer att ses igen. 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jasmine:

Fint att jag fick möjlighet att krama om dig på vägen hem.

Bilden är så jättefin!

Svar: Tack, kul att du gillar vår balkong. Du är välkommen att njuta av den. :)

Kram <3

Kommentera inlägget här ↴