Heart Chat Bubble - underlättar!

underlättar!

publicerat i ♡ Vardag;
Tänk att små saker kan underlätta så mycket. En av dom tråkigaste men viktigaste sakerna som finns är att tvätta sminkborstarna. Jag kan erkänna att jag inte är den bästa på det, men efter jag hittat ett litet hjälpmedel för en billig slant på nätet så går det fortare och är lite roligare. 

Jag såg att en hemsida som som sålde dessa små ägg, men då kostade dom 59:- och frakt på det. Jag gav mig ut på ebay i stället och hittade samma sak för bara ca 12:-, som hittat. Så idag har jag städat hemma, tvättat samt gjort rent mina sminkborstar. Jag rekomenderar alla att införskaffa denna lilla hjälpreda, alltså ett brushegg :)
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ztinas - Motivation att följa dina drömmar:

Håller med , tvätta sminkborstar är såå tråkigt haha :)

Kommentera inlägget här ↴