Heart Chat Bubble - Kämpa för mig själv!

Kämpa för mig själv!

publicerat i ♡ Vardag;
Att stånga sig blodig går inte. Att köra tills det inte finns nått kvar är inte ett alternativ som fungerar för mig längre. Jag har kommit in på en dröm kurs och jag tänker inte gå in i den och vara helt tömd. Jag tar mig själv på allvar även om andra verkar tro att jag bara är lat. Det här är mitt liv, min möjlighet och MITT lån. I morgon har jag en läkartid och efter det besöket hoppas jag att jag kan landa, samla kraft och energie för det som komma skall, med studier och en massa skoj! Är det nått jag fan ska göra så är det att börja ta mig själv på allvar, och KRIGA för MIG! För ingen annan kommer göra det.
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jasmine:

Du är en kämpe och jag vet att du kan komma långt! Din dröm är värd att kämpa för. Du är värd att kämpa för!

Svar: Tack för din redovisning av hur du gör rent dina sminkborstar.

Kram

Kommentera inlägget här ↴