Heart Chat Bubble - 70-talet

70-talet

publicerat i © Foto, ♡ Vardag;
I dag fick jag hemleverans på ett fynd enligt mig. En fantastisk stol/fåtölj som jag lyckades roffa åt mig på en köp och sälj sida. 60:- gav jag för skönheten och den passar utmärkt in i mitt hem. Den behövdes bara dammsugas lite, dammtorkas och få lite lim på rundstavarna som sitter mallan benen, förstår ni!? :) Den har stått ett tag i en källare så den behövde lite omsorg nu när den får komma fram igen. Hur som, Den är underbar att sitta i. Går bra ihop med mina soffor, undertonen är bara nått snäpp mörkare än mina soffor. Vad tycker ni!? Antingen älskar man, eller hatar den. Jag älskar den!
 
(den är ej sned, bara jag som tagit bilden snett ser jag! (: )
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Thea:

Åh, vilket härligt fynd!

Kommentera inlägget här ↴