Heart Chat Bubble - Göra om..

Göra om..

publicerat i ♡ Vardag;
Jag var ju på IKEAhär för någon dag sedan. Det blev lite handling för min del. Bland annat 3 st hyllor och 1 bord. Bordet kommer jag att använda som ett skrivbord, det är ett sådant som man kan fälla ner bordskivan på in till väggen. Så det är pefekt för mig som inte har så mycket plats. Jag rensade ur min bokhylla, flyttat runt lite saker till andra ställen osv. Jag är nöjd med hur det blev. Känns luftigare. I går sålde jag min gamla bokhylla och den blev hämtad. Att göra om är roligt, framför allt när det blir till det bättre. Nu har jag någonstans att sitta och pilla på datorn, en bra arbetsyta helt enkelt! :) Hann ta 2 snabba, men rätt kassa bilder på före och efter. Bjuder på dom så får ni ett humm om hur det såg ut innan och nu. 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av NICOLE:

Alltid roligt med nya grejer =) Vi får snart flytta in så blir nytt för oss med :)

2:a kommentar, skriven , av LIENE:

Älskar vägghyllor! ser så mycket bättre ut.

3:e kommentar, skriven , av Louie:

Bland det bästa man gör är att investera i en bra yta för sig själv och sedan få en bekväm ordning på det hela! Supersnyggt för övrigt!

Kommentera inlägget här ↴