Heart Chat Bubble - Regnar det hos dig med?

Regnar det hos dig med?

publicerat i ♡ Vardag;
Plötsligt slår det mig att timmen är slagen och en ny dag är kommen. Plötsligt slår det mig att 1 år har passerat. Mina tårkanaler fylls och sakta dalar tår, efter tår ned för min kind. 
 
23 maj! I dag men för 1 år sedan fick jag ett telefonsamtal som golvade mig. I dag för 1 år sedan grät jag så där som man gör i film, när nått riktigt hemskt har hänt, när man skriker ut sin ångest. I dag för 1 år sedan fångade min yngre bror upp mig i sina armar och höll om mig. I dag för 1 år sedan dog min pappa plötsligt. Jag kan inte förstå att det har gått 1 år redan. 
 
Jag önskar att det fanns en telefon i himlen, eller där du nu är. Jag önskar jag kunde ringa dig så jag kunde få svar på alla dessa frågor du lämnade mig med. Jag önskar jag kunde få krama om dig en sista gång, säga att jag älskar dig, säga att jag förlåter dig. Jag önskar att du kunde se mig nu. Jag önskar jag fick höra dig sjunga igen, spela nått av dina instrument eller bara höra dig härma Eddy Meduza när vi sitter i ditt vardagsrum och lyssnar på gamla LP tillsammans. 
 
Det är en kylig natt, regnet öser ned utanför mitt fönster. Regnar det hos dig med pappa!?

 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Vanessa andersson:

<3

2:a kommentar, skriven , av Ida Lindborg ♡:

men åååh nej fy! Styrkekramar ♡ vila i frid. Han är med dig hela tiden, kom ihåg det! ♡

Kommentera inlägget här ↴