Heart Chat Bubble - Välkommen till min nya blogg!

Välkommen till min nya blogg!

publicerat i ♡ Vardag;

Vad kul att du hängde med hit, eller har hittat hit. Detta blir mitt första inlägg på mina nya blogg. Jag har länge bloggat, sedan 2007 nått sådant. På olika portaler och haft olika namn. Nu när man kommit en bit på vägen så kände jag att jag ville ha ett namn som står mer för vem jag är. Jag älskar ju att skapa och att beröra. Om det så är via foto, sång eller skriva. Därför tog jag nått där jag kunde inkludera lite av mig själv mer, photobytessie blev resultatet, och detta är min helt nya blogg. Välkommen! ♥

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Blogg.se:

Lycka till med din nya blogg!

2:a kommentar, skriven , av Jonas:

Ska bli så kul att följa ditt arbete här! <3

Kommentera inlägget här ↴