Heart Chat Bubble - Brutus Östling

Brutus Östling

publicerat i ♡ Vardag;
I dag, om ca 20 min ska jag bege mig till hörsalen på skolan. I dag har vi en fotograf som föreläser som heter Brutus Östling. Efter föreläsningen ska han bedömma bilder vi i klassen valt att skriva ut till ändamålet. Jag är nervös och förväntansfull, lite prestations ångest känner jag dock, det tänker jag inte sticka under stolen med.

Efter skolan idag tar jag väskan och åker in till stan för att sätta mig på tåget ner mot Stockholm. Vi ska med klassen gå på fotomässan på lördag (vi får komma och gå som vi vill, och på söndag ska vi träffas allihopa kl 10 på fotografiska. Jag ser fram emot vår vistelse. Jag åker redan i eftermiddag för jag kommer spendera min tid tillsammans med Jonas, hans bror och barnen! ♥

Tog en snabb mobilbild förut på dom bilderna jag valt att få bedöma idag. Inte den bästa men det ger ett humm! Tänkte ni kunde få se dom här också. Håll tummarna att jag får lite cred iaf :)
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jasmine:

Jag gillar bilderna som du har valt ut!

Mysigt att du får lite tid med din Jonas.
Hoppas att helgen i Stockholm var till belåtenhet.

Kram <3

Kommentera inlägget här ↴