Heart Chat Bubble - Sjuk!

Sjuk!

publicerat i ♡ Vardag;
Igår låg jag i sängen hela dagen. Huvudet bankade, stod jag upp längre stunder så snurrade allt. Snoret rann från näsan, slem i halsen, när jag hostade kändes det som att jag skulle riva sönder allt på insidan. Febern brännde i pannan och jag trodde jag skulle frysa ihjäl i min lägenhet. Det är fan ingen värme, elementen är inte ens ljummen. Måste ringa om det. 
 
Idag är febern inte lika allvarlig som igår, näsan är lika, hostan river också. En dag med vila åter igen. Suger så hårt att inte kunna vara i skolan när det är det jag vill. Men jag har inte orken, samt att smitta mina klasskompisar tror jag verkligen inte är en hitt! Jag satsar på att bli frisk så jag kan gå nästa vecka!

(Bild lånad från googel)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ztinas - Motivation att följa dina drömmar:

Fy vad jobbigt att vara sjuk!
Krya på dig :)

2:a kommentar, skriven , av MALIN:

Det är aldrig roligt att vara sjuk.... Hoppas du vaknar upp frisk imorgon, så att du kan njuta ordentligt av helgen! Kram

3:e kommentar, skriven , av Jhennifer :

Men stackare! Så jobbigt att vara sjuk! Krya på dig❤️

Kommentera inlägget här ↴