Heart Chat Bubble - Autum tag!

Autum tag!

publicerat i ♡ Vardag;
 (bild lånad från printerest)

1. Vilken höst trend är mest du exalterad över?
Mörka läppar, samt naglar! :)

2. Vilken är din favorit höstskönhetsprodukt?
Klurig fråga, men ja säger mörkt läppstift igen här. 

3. Vilken är din favorit höstdryck?
Te och en härlig latte. ❤

4. Vilken är din favorit höstdoft?
Jag älskar ju doftljus/oljor så de är så blandat.
 
5. vilken höst trend hatar du?
Hatar är ett starkt ord, inte sett nått jag inte gillar än.

6. Vad ska du vara för någonting på halloween i år?
Det kanske blir en halloween fest på skolan, tänkte gå på den i så fall. Som vad vet jag dock inte än!

7. Vilken är din favorit höstlåt?
Just nu lyssnar jag mycket på Sofia Jannok, så får säga att det är någon låt med henne.

8. Vilken är ditt favorit halloweengodis?
Jag äter inte så mycket godis, är en chips tjej. Så PASS! :)
 
 

Kommentera inlägget här ↴