Heart Chat Bubble - En sådan dag..

En sådan dag..

publicerat i ♡ Vardag;
Jag är min egna värsta fiende. Jag har för höga krav på mig själv och känner sällan att jag duger precis som jag är. I kväll resulterade allt detta i en stress som sedan blev en panikångest! Min kropp hamna som i en feberfrossa där ja tappade tid och rum. Tårarna rann och dagens middag fick inte behållas.

Jag är utmattad efter allt detta. Men är också tacksam att min kropp på riktigt säger STOP! Nu har jag tagit en lång dusch, bädda rent i sängen, tänt ljus och ska dricka en stor kopp te. Försöka landa.

Du kanske nu undrar varför jag delar detta här? Jag känner att detta är nått som för mig är så fullt med skam att jag måste blotta det för att få rätsida på det. Inte gömma undan det mera. Utan i stället på umed spotlights och bara visa
HÄR ÄR JAG! 


(bild från min instagram, photobytessie)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jasmine:

Väldigt modigt av dig att dela med dig. <3
Ta vara på dig och hoppas att du finner ro efter känslostormen.
Kram

2:a kommentar, skriven , av Amanda CL:

det är en hemsk känsla det där <3

sv: tack :D
skickade nyss in ansökan :D

3:e kommentar, skriven , av N:

Hoppas allt blir bra!<3

4:e kommentar, skriven , av MATILDA:

Känner igen det där! Har också väääldigt höga krav på mig själv :o

5:e kommentar, skriven , av Johan:

Du är inte ensam om det där, det kan jag garantera. tyvärr. Ingen borde ha det så, men att vara nöjd med sig själv och det man gör är svårare än man tror i dagens samhälle så som det ser ut med krav och "måsten" från alla håll och kanter. Bra att du försöker ta hand om dig själv och göra något du mår bra av iaf, det är viktigt!

SV: Ja, det är de faktiskt. Tänkvärda! :)

Kommentera inlägget här ↴