Heart Chat Bubble - Monsters..

Monsters..

publicerat i © Foto, ♡ Vardag;
Bild tagen under plåtning till mitt projekt som jag jobbar med. Här håller jag på ställe in alla inställningar på kameran, innan jag ska ta den bild jag tänkt mig. Orginalbilden som jag kommer att använda mig av till projeketet är inte likte brusig, inte heller har modellen någon jacka på sig, utan står barbröstat.

Mäktig bild!


"Monsters don't sleep under your bed, they sleep inside your head!"

Foto by ME!
 Modell: Anonymous

Kärlek, Kramar And Rock´n Roll / Tessie
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Oj vilka tuffa bilder! :-D Kramis

2:a kommentar, skriven , av sarah:

aa kan vara så jag missa föra året men jag såg att dom ser ut andulunda ut en i år om du kollar och gogglar hehe jag hade en idag i kyllen hehe =) .. ps läskig bild

3:e kommentar, skriven , av Hanna Karlsson:

Monster är verkligen en passande titel! Cool bild. :-)

4:e kommentar, skriven , av Celine:

Wow så coolt!

5:e kommentar, skriven , av Malin Engström:

Vilken stark, häftig bild! :)

6:e kommentar, skriven , av MALIN:

Otroligt läcker bild, måste jag säga! Kram

7:e kommentar, skriven , av Matilda Berlin:

Men WOW!

8:e kommentar, skriven , av sara:

Tack för din snälla kommentar, kul att du gillar min blogg :)

Häftig Bild! :)

9:e kommentar, skriven , av madabouttea.se:

Cool bild! ♥

10:e kommentar, skriven , av Beatrice Jakobsson - Fotograf :

fan vad snyggt! :)

11:e kommentar, skriven , av Alice Lindström:

Cool bild!

12:e kommentar, skriven , av Angelica:

Men alltså .. wow!!

Svar: Kul att få veta lite mer om dig! Jag mår också rätt illa på morgonen och gjort i många år, har super svårt för att äta frukost. Måste vänta någon timme innan jag kan tänka på det ens. :)
Sv; Åhh, tack så mycket. ;) Är rätt förtjust i den själv. ^^
© Photobytessie

13:e kommentar, skriven , av Gabriella :

Åh såå cool!!

Kommentera inlägget här ↴