Heart Chat Bubble - Molkom!

Molkom!

publicerat i ♡ Vardag;
Hejsan!
Jag är inte så duktig på det här med att plocka upp bloggandet igen märker jag. Men det kan gå ett tag i mellan raderna här, stå ut. Ni som nu läser. Jag ser på statistiken att det är någon som tittar in titt som tätt! KUL :)

Just i detta nu dricker jag kaffe på tåget. Ja, på tåget. Jag är på väg ner mot Molkom för att vara exakt. En av mina närmaste och älsta vänner bor där nere och den 7e ska hon gifta sig med sin kärlek. Jag har fått äran att bli inbjuden. 
Jag ska sminka bruden i fråga, jag ska även fotografera. Så lite nervös är jag. Inte någon liten sak jag har fått att ta hand om. Jag ska göra mitt bästa. 

Anledningen till att jag åker ner redan i dag är för att jag vill finnas till hand för Sandra (som min vän heter), den här veckan innan den stora dagen. Det finns säkerligen nått jag kan hjälpa till med tänker jag mig. 

Jag kommer göra ett byte i Stockholm till nästa tåg kommer. Kommer vara en väntan på nästan 2h. Men det gör mig inget, det är snarare perfekt för då kan jag passa på att träffa Jonas på lite lunch och eventuellt fika. :) Han kommer ner på fredag till molkom. Så, nu har jag uppdaterat lite vad som händer, jag skriver snart igen. 

Kärlek, Kramar And Rock´n Roll / Tessie ♥

Kommentera inlägget här ↴