Heart Chat Bubble - 9 år

9 år

publicerat i ♡ Vardag;

16 april 2009. Ett datum som för alltid kommer ha en speciell plats hos mig. Det var då vi för första gången fick kontakt.

I dag är det med andra ord 9 år sedan du tog ett steg in i mitt liv och jag in i ditt.

Resan hit har inte vart enkel, men den har stärkt oss och bevisat för oss båda att här finns det äkta och stark kärlek.

I bland gör du mig galen och vansinnig, men du ger mig också så otroligt mycket lycka och värme.

Detta året fick en vändning med min sjukdom. Du är stark som står kvar vid min sida och vill kriga för mig när jag är redo att bara ge upp.

Jag vet att jag varit svår att komma nära och prata med nu under denna tid. Men jag älskar dig Jonas. Mer i dag än i går och framför allt mer än jag trodde var mänskligt möjligt.

T ❤ J

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jasmine:

Så glad att han finns kvar i ditt liv efter allt som har hänt. <3

Vilken fantastisk start på dagen! Ditt inlägg inspirerar, tack för det.

(Sent) Svar: Tack för kommentaren.

Kram

Kommentera inlägget här ↴