Heart Chat Bubble - Vilsen..

Vilsen..

publicerat i #FuckCancer, ♡ Vardag;
Haft uppföljning med läkare i dag om min behandling. Ja... I det stora hela så får jag åka hem i morgon. Kommer att åka till Sthlm dock, landa lite där några dagar innan jag måste hem och sätta i en super växel för att få ihop det sista till skolan, det projekt jag jobbar med. Det är ju vernissage den 19 maj och jag är LÅNGT i från klar. Men för att återgå till där jag befinner mig om min sjukdom, inget är klart eller över. Ska tillbaka till Örebro om 3-4v för en rönken och efter det kommer nya beslut tas om det behövs mer cellgifter eller ej samt om katetern till njuren kan tas bort eller ej. Jag känner mig tom, ledsen och just nu helt jävla vilsen. Min cancer är aggressiv och så också min behandling. Kriget är inte över än... 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Amanda CL:

Låter så otroligt jobbigt <3 <3 Kan inte säga att jag förstår hur du har det men jag har själv varit i det där typ "gränslandet" pga andra orsaker och det är väldigt frustrerande och påfrestande <3<3

vad är det för vernissage?

kramar

2:a kommentar, skriven , av NICOLE:

Ååå :(( håller tummarna för dig <3 skönt att komma hem och landa lite nu.. SV: ja det var det :)

3:e kommentar, skriven , av sarah:

jag bor i örebro =) vad ska du göra här ??

4:e kommentar, skriven , av sarah:

oj såg bara halva texten va nåt fle på min surfplata .. såg det nu jobbigt hoppas det går bara

Kommentera inlägget här ↴