Heart Chat Bubble - Cellgifter..

Cellgifter..

publicerat i #FuckCancer, © Mobilbilder, ♡ Vardag;
Cellgifterna har börjat och jag fick första dosen av 6 planerade igår. 5 olika påsar. Det tog ca 7h. Nästa gång ska det nog ta ca 4, den ges om ca 3 veckor.

Jag har varit mycket på toa och kissat både under behandling och efteråt, mycket som ska ut igen. Sedan blev jag extremt trött och lätt mörbultad i kroppen. Lade mig tidigt innan 20.00 i går och har vakna varje timme för att kissa.

För en liten stund sedan tog jag dom tabletter som nu ska ätas i 5 dagar efter varje behandling. Börjar med 8st i dag och sen trappas det ner för varje dag, har också tagit en för illamående samt en för magsyra. Rådet var också att lägga sig minst 30 min efter mån tagit det så här ligger jag i sängen och hoppas på att alla jobbiga biverkningar jag fått ta del av och vet i mitt bakhuvud mycket väl kan komma hålla sig borta.

Jag fasar för att må som jag gjorde sist!! #fuckcancer 🖕


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Yasmine:

Jag hoppas verkligen att du ska slippa må så dåligt! Stor kram till dig <3

2:a kommentar, skriven , av ullie:

usch fuck cancer avskyr .. att man alltid mår så dåligt utav cytostatikan oxå fy för må illa
skickar mina största styrke kramar så du fixar detta stor kram

3:e kommentar, skriven , av sarah :

fy vad jobbigt .. kram

Kommentera inlägget här ↴