Heart Chat Bubble - B I N G O !

B I N G O !

publicerat i © Mobilbilder, ♡ Vardag;
Förra torsdagen, var jag och min fina lilla mor i väg på bilbingo. Det var många år sedan vi båda var på det sist. Jag har aldrig tidigare vunnit men tycker det är mysigt att sitta i bilen med filt, och fika och spela. Den gången slutade det med att jag för första gången vann, jag vann på full bricka och var den enda, så 600:- blev mina. 

I dag var det dags igen! Vi tog med varm choklad och smörgåsar, lite bullar och dricka. Riktigt mysigt som bara den. Men vet ni vad det bästa var!? Även denna gång vinner jag! Det är ju helt otroligt. Denna gång blev det 900:-. Jag och mor delar ju om det blir vinst rakt av. 😊 Så nu har vi lite i fickpengar till Spanien, super kul!

 
 
 


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sara Ekman:

vad kul :D

2:a kommentar, skriven , av sarah:

okok aaa vet hatar oxå frakten =/ åh kul .. älskar oxå bil bingo men dom og bort det hoss min mamma fär folk sräpa ner i parkeringen fast det fans papaerskorg och det är så taigt ska drabba andra =/

3:e kommentar, skriven , av enna:

Så kul att vinna lite extra pengar ;)

Kommentera inlägget här ↴