Heart Chat Bubble - Bake more!

Bake more!

publicerat i © Mobilbilder, ♡ Vardag;
Det var precis så det blev för min del idag. Jag fick nått ryck. Så skönt när man har större kök dessutom och kan röra sig och få plats. Så jag slängde på mig mitt förkläde och körde i gång. Gjorde kakor jag aldrig tidigare bakat, dom blev väl helt okej tycker jag. :) Sedan slängde jag ihop klassiska cupcakes med lime frosting också. Försökte mig på att blanda lite röd och gul karamellfärg de gick så där, men jag är nöjd! :) Vid 19 tiden tror jag att jag även får fika besök. Hur har din dag sett ut? 



 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av blondina:

Men snygging där ;) <3 Gud så gott de ser ut!! sv; Ja men eller hur..eller orka hålla sig vaken :p Va gode död de nätterna men kul är de ändå :) Ja men de tycker jag du gör rätt i :) du har en bra och fin blogg :D

2:a kommentar, skriven , av Emma Engström:

Vilket gulligt förkläde! :D

3:e kommentar, skriven , av Jonas :

Sååå fina bakverk, men du är finast på bilderna! <3

Svar: Naw, älskling <3
photobytessie.blogg.se

4:e kommentar, skriven , av enna:

Bakning är ju så kul!

5:e kommentar, skriven , av Ellen Gräntz:

Så gott med cupcakes! Och så go bild på dig!
sv: Men TACK snälla, vad glad jag blir <3

6:e kommentar, skriven , av Jasmine:

Vilken söt bild på dig!
Du ser ut att ha lyckats bra med dagens bakning - kul att du delar med dig.
Kram

Kommentera inlägget här ↴