Heart Chat Bubble - Second hand ♡

Second hand ♡

publicerat i © Mobilbilder, ♡ Vardag, ❀ Second Hand;
I dag har jag och mor varit i väg på lite secon hand. Vi började med Erikshjälpen i Hudik. Där hittade vi inget direkt men tog och åt frukost eftersom vi båda missat detta. Blev en varsin kaffe och köttbulsmacka. 
 
 
När vi var klara bestämde vi oss för att åka vidare till Söderhamn och Erikshjälpen där. Ingen är gladare än jag att vi åkte. Lilla mamma fyndade lite kläder och även jag. Fick en vind jacka av mamma är verkligen i behov av en höst jacka så ingen är gladare än jag för den. Men sedan fann vi även en fantastisk klänning. Provade den och blev förälskad. Den kommer passa så bra nu till Spanien resan med. Så två super fynd. Blir alltid lika glad när jag finner kläder. Inte så lätt när man är plus size. Men i dag var en sådan dag. Wohoooo!! 
 
Jackan för 65:- och klänningen 85:-. 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av NICOLE:

Men å vad mysigt och härligt :D

2:a kommentar, skriven , av Sara Ekman:

Mysigt :)

3:e kommentar, skriven , av enna:

Kul med lite nytt:)

4:e kommentar, skriven , av sarah:

åh fina kläder

5:e kommentar, skriven , av NICOLE:

SV ja visst är det så! :) Hoppas du haft en fin söndag. Kram

Kommentera inlägget här ↴