Heart Chat Bubble - Alla ❤ Dag

Alla ❤ Dag

publicerat i © Mobilbilder, ♡ Vardag;
Jag började min dag med att spendera den på sjukhuset i lite över 3h. Det visade sig nämligen att jag åter igen hade blodbrist och fick då komma in för 2 påsar blod.

Igår gjorde jag även omgång 5 av cellgifterna. Förhoppningen är att sista omgången blir om 3 veckor och omgång 6. Det återstår som sagt att se men jag hoppas!

När jag kom hem ringde telefonen och det visade sig att jag fått blommor som dom ville leverer. Ca 1h efter dom ringt knackade det på dörrn och jag fick en stor bukett att öppna. Så otroligt vacker bukett från min andra halva, min älskade karl! Blev så otroligt glad och varm, saknar honom!


Jag har även bakat i dag. Gjorde bla en kladdkaka med glasyr. Bjöd över Mor, Far och ena brodern. Behöver jag säga att det vart uppskattat? 


Efter att vi suttit och fikat en stund åkte dom hem och jag fixade i ordning lite sen middag åt mig själv. Höll ju temat för dagen och gjorde en pizza i hjärtform med mozarella och tomat.


Men det slutade inte här.. Det knackade på dörrn nyss igen. Jag öppnade och där står en man med en stor bukett. Räcker den till mig och önskar mig en fortsatt trevlig kväll. Det visar sig då att en av mina älsta, finaste och närmaste vänner skickat mig blommor och en liten söt nalle. Så otroligt fint och jag känner mig så lyckligt lottad att ha henne i mitt liv. Tack åter igen Sandra!


Jag vill passa på att önska dig som läser detta en fortsatt fin alla ❤ dag, eller kväll!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jasmine:

En så fin Alla <3 Dag du har haft! Du förtjänar all värme och kärlek.
Kram

2:a kommentar, skriven , av sarah :

åh finablommor

Kommentera inlägget här ↴