Heart Chat Bubble - Västkusten!

Västkusten!

publicerat i ♡ Vardag;
God morgon!
Klockan är tidigt för min del. Länge sedan jag självmant klev upp den här tiden kan jag ju säga. Men idag är det ingen vanlig dag, utan i dag är det en mycket speciell och rolig dag. I dag ska jag åka ner till en av mina bästa vänner. Bella och hennes karl närmare bestämt! :)
Resan går mot västkusten, Mr Lång som jag kallar honom här i min blogg ska nämligen ner till Borås och jobba, och go som han är får jag åka med och sedan kör han mig hela vägen till Laholm och vi kommer äta middag där innan han åker tillbaka till Borås igen. 
 
Jag ser fram emot att få umgås med Bella, jag har saknat henne så mycket. Jag blir nere i nästan 2 veckor. Det enda jag vet är spikat och klart är att vi kommer att besöka Ullared! Jag har aldrig varit där så det ska bli spännande. Nu måste jag se till att packa det sista innan Mr Lång är här och vi ska börja vår resa neråt i landet. Blir väl sidådär 8-9 timmar i bilen. 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Johan:

Hoppas att ni har det bra och att du trivs där nere på västkusten :)

SV: Ja, det är det verkligen! :)
Kanske skulle ta och åka dit snart igen, det var ju som sagt några år sedan nu :P

Kommentera inlägget här ↴