Heart Chat Bubble - "Semester"

"Semester"

publicerat i ♡ Vardag;
(Bild lånad från googel.se)
 
 
Nu sitter jag på tåget och är på väg ner till Stochkholm. Kommer att vara där i några dagar och det kommer bli super mysigt och skönt att få komma bort, samt att få umgås med min älskade och bonusbarnen. Jag ser fram emot denna resa. Vi har planerat att försöka gå på fotografiska på torsdag när barnen är i skolan, och fredag pratade vi om att kanske åka tillsammans allihopa och besöka kaknästornet, jag har aldrig varit där så det är på tiden känner jag! :)
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av NICOLE:

Förstår att du ser framemot det! Hoppas ni får ha det bra :)
SV: helt sant det :D
det ska jag absolut ta och göra :) Tack för tipset!

2:a kommentar, skriven , av Netti:

Vad härligt med kvalitetstid och göra lite upplevelser tillsammans :D

3:e kommentar, skriven , av LIENE:

Låter härligt :)

4:e kommentar, skriven , av Johan:

Hur var museet då? :)
Jag var i Kaknästornet för tio år sedan... Tiden går så fort... :P

SV: Ja det är vi och tur är väl det :)
Jag behöver mycket sömn, så numera är det ofta i säng tidigt, i synnerhet om jag måste upp tidigt dagen efter :P

5:e kommentar, skriven , av Patricia:

Vad mysigt med några dagar i Shlm. Jag måste verkligen ta mig upp dit snart. Var typ 8 år sedan sist jag var där:(

Kommentera inlägget här ↴