Heart Chat Bubble - Makro - Fluff

Makro - Fluff

publicerat i © Foto, ♡ Vardag;
Sitter i skolan. Har lunch om en stund. Äter tidigare lunch i dag än vanligt eftersom vi har en föreläsning vid 12.30 i hörsalen.
Jag är så yr i skallen idag, mår lite illa, har sjukt ont i halsen och sitter faktiskt i skolan med feber. Men det är bara bita ihop.
Jag skulle gärna vilja åka hem, bädda ner mig i sängen bland det fluffiga täcket och dom fluffiga kuddarna. :)
 
Apropå fluffigt, jag bara måste dela med mig av dessa bilder jag tagit för några veckor sedan när vi hade i uppgift att fota nått i naturen i makro. Skulle inte du också vilja bädda ner dig i fluffet? :)
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Usch vad jobbigt och du får krya på dig! Kram

2:a kommentar, skriven , av Amanda:

macro är ju så kul att fota :D
Snygga foton också :D

sv: tack :D

3:e kommentar, skriven , av Isabella:

så fina bilder!

4:e kommentar, skriven , av linah:

åh va fint:D! <3

5:e kommentar, skriven , av coffeeandcupcake.blogg.se:

Fina bilder :)

6:e kommentar, skriven , av NICOLE:

Så fina bilder :D

7:e kommentar, skriven , av Ztinas - Motivation att följa dina drömmar:

Vad jobbigt att du inte mår bra :/
Krya på dig!

8:e kommentar, skriven , av Joham:

Var den där föreläsningen någonting du absolut inte fick missa, eller varför tvingade du dig själv att vara kvar i skolan ändå? :/

SV: Ja, tiden går verkligen fort. Det är helt sjukt. Snart är det 2016 liksom. Var tog 2015 väen? Och 2014, 13, 12, 11 och 10 med för den delen...? :S

Kommentera inlägget här ↴