Heart Chat Bubble - Granen står så SVART och grann...

Granen står så SVART och grann...

publicerat i © Foto, ♡ Vardag;
I dag har jag varit i väg med min älskade mor och styvfar och små handlat lite mat. Vi åkte även förbi rusta och det för min skull. Jag har tänkt att jag vill ha en liten gran. Jag bor inte så stort så får inte plats med någon mega gran här hemma, men en liten än på tv-bänken funkar. 

Planen var en vit gran, men alla vita var slut. Jag ville inte ha en grön och inte heller någon i rosa, eller blå. Men jag gillar svart, och tv,bänken går i svart så det fick bli det till slut. Jag köpe silverglitter med små stjänror, små kulor att hänga i granen, i lila/rosa silver samt en liten ljusslinga i lila. Sen kunde jag inte låta bli att köpa en liten tome och en älg att ställa brevid. Men det är inte slut där, jag köpte mig även ett doftljus, som doftar vanilj. Så, nu har jag klätt den lilla granen och jag ÄLSKAR hur det blev.

Jag har ett ganska komplicertat förhållande till julen, så jag har aldrig ägt mycket julsaker osv. Men nu är nya julstjärnan på plats som jag köpte förra veckan. Den lyser fint nu för jag har skaffat lampa till den. Jag har bytt gardiner till röda och granen står så svart och grann på tv-bänken. Jag är nöjd! :)

Kärlek, Kramar And Rock´n Roll / Tessie ♥


 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Johan:

Åh, jag älskar julen och just den här tiden på året! Jag har dock inte pyntat så mycket här hemma än så länge, men det kommer... får dock se om det blir någon gran eller inte... skulle nog få plats med det, men jag vet inte. Kanske blir en sådan där liten bordsgran som du har... men inte en svart då ;)

SV: Haha tack så mycket!
Hur går det med bloggandet nu då tycker du?
För mig går det sådär just nu... bloggen prioriteras inte direkt högst upp och det ilustreras väl ganska tydligt i att det nästan var en månad sedan du kommenterade på min blogg nu... så, förlåt för sent svar :P

Ta hand om dig!

2:a kommentar, skriven , av sara:

Mysigt :)

3:e kommentar, skriven , av My Nordqvist:

Vad häftigt det blev :D

4:e kommentar, skriven , av sarah :

fin bilder

5:e kommentar, skriven , av Miss Baby Peaches:

Vad fint det blev!

6:e kommentar, skriven , av Anonym:

det blev skitcoolt med svart gran!!!!

7:e kommentar, skriven , av Amanda CL:

skitcoolt med svart gran!!!!

8:e kommentar, skriven , av Jasmine:

En så fin julstjärna och vilken läcker minijulgran!

(Sent) Svar: Tack för din kommentar. 

Önskar dig en god och varm jul. Kram till dig, Tessie!

9:e kommentar, skriven , av madeleins magazin:

Fint, God fortsättning!

10:e kommentar, skriven , av Cissi:

Jättefint! Hoppas du haft en fin julhelg

11:e kommentar, skriven , av sarah :

åh villkrn hälig färg på granan =)

12:e kommentar, skriven , av MADDISENJ.SE:

Hoppas du har haft en fin jul och att du fått en bra start på det nya året <3

13:e kommentar, skriven , av Pauline Hurtig:

vilken söt liten älg

Kommentera inlägget här ↴