Heart Chat Bubble - ♥ Bästa Sällskapet! ♥

♥ Bästa Sällskapet! ♥

publicerat i ♡ Vardag;
Den här dagen har jag haft äran att få ha sällskap av dessa sötnosar. Mor (svart/vita) och son (vit/brungrå), och mina grannar. Ett tag till iaf, tyvärr ska dom flytta med sin "mamma" in till stan. Jag satt ensam hemma och jobbade lite med redigering och kom på att jag lika gärna kunde ta bärbara datorn ner hit till dom och sitta här och jobba. Så nu sitter jag här i köket och dom är tätt in till. Super mysigt! Dom har fått kvällsmat och senare i kväll ska vi ta en kvällskiss. Jag saknar verkligen att ha egen hund, men i framtiden kommer det bli! Dessa två sötnosar är av rasen old english bulldog, jag älskar verkligen bulldog´s. I framtiden önskar jag att själv få ha en fransk bullis :)

Jag hoppas ni har en fin kväll där ute!

Kärlek, Kramar And Rock´n Roll / Tessie 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av NICOLE:

Så härligt sällskap :D

2:a kommentar, skriven , av Alice Lindström:

aww vad söta!

3:e kommentar, skriven , av Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Lät riktigt mysigt! :)

4:e kommentar, skriven , av Matilda Berlin:

Men åh! Så fina bilder!! <3

5:e kommentar, skriven , av Sara:

Åh vilka gulliga vovvar!

6:e kommentar, skriven , av Ida Lindborg ♡:

åh vad gulligt!

Sv: men vad kul att höra ifrån dig igen! :D

7:e kommentar, skriven , av sarah :

nej vad söta =) har du provat drickan en ??

Kommentera inlägget här ↴