Heart Chat Bubble - Rispig hals!

Rispig hals!

publicerat i ♡ Vardag, ♬ Musik;
Ja, nu kan man säga att halsen verkligen rispar ordentligt när jag pratar. Jag har garanterat överansträngt mig i replokalen dom senaste två veckorna. I morgon blev dock repet avbokat och i stället kör vi ett genrep nu på torsadag kväll. Skönt kände jag så får rösten vila sig lite. 

På lördag kväll har vi nämligen spelning i Järvsö. Därför vi repar mycket nu och tränar in det där lilla sista extra :) Det känns rätt bra, men vi har lite att jobba med, jag hoppas vi hinner få till det tills på lördag. 

Nu väntar sängen, jösses! Skallen är verkligen en sås just nu.

Kärlek, Kramar And Rock´n Roll / Tessie

 (Bild tagen från en spelning i sommras.)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Miss Baby Peaches:

Du sjunger i ett band alltså? Sjukt häftigt! Vad gör ni för typ av musik?

Kommentera inlägget här ↴