Heart Chat Bubble - Morfin..

Morfin..

publicerat i #FuckCancer, ♡ Vardag;
Denna olidliga morlande smärta. Det hugger på båda sidorna av äggstockarna. Mitt svank bultar och rör jag mig blir det värre. Morfinet biter inte och jag får en viss panik av att smärtan inte avtar. Ringer till kontaktsjuksköterskan för råd. Hon skulle tala med läkaren och återkomma. Minuterna som går känns som timmar....
 
Jag äter lägsta dosen morfin. 1 morgon och 1 kväll. Sedan 1 jag kan ta som är snabbverkande. Den får jag ta 4a gånger om dagen. Tog än för 1h sedan men den har bara lindrat liiiite. Därför ringde jag och vill nu veta om jag får och borde ta en till. Tick....Tack...Tick...Tack....
 
Äntligen ringer det och jag får ta en andra tablett. Hon skall även återkomma under dagen efter hon talat med min läkare. Det är nog dags tyvärr att höja den långverkande till en högre dos!
 
#fuckcancer</div

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linda:

hemskt med värk! Hoppas det löser sig för dig!

2:a kommentar, skriven , av sarah:

hej hur är

Kommentera inlägget här ↴