Heart Chat Bubble - Rusta!

Rusta!

publicerat i © Mobilbilder, ♡ Vardag, ✯ Inredning;
I dag tog jag och lilla mor en tur med bilen. Vi åkte blandannat till biltema och tog en fika, och sedan gick vi både runt på jula, samt avslutade med rusta! Inne på rusta hittade jag två st ljusstakar i guld, först när jag såg dom helt ensam gillade jag dom inte så mycket, men när jag satte i ett ljus som låg vid sidan om föll jag lite för dom. Just nu är det också 25% rabatt på ljuskällor. Så det kunde inte bli bättre för min del. :) Nu när köksbordet blivit så fint så kan det vara roligt att kunna byta ut då och då från dom andra rosa ljuslyktorna som brukar stå på bordet. Som du ser i inlägget här direkt under, om du blev nyfiken på vad jag menar för lyktor.
  Guldet går bra ihop med tabletterna på bordet, samt det rosa. Jag är nöjd! :)

Jag vill passa på att önska dig en fin helg också, du som läser detta just nu! ♥



 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av NICOLE:

Blev ju jättefint :D så bra köp! Ha en fin helg du med! =)

2:a kommentar, skriven , av Emma Engström:

Åhh vad fint! <3

3:e kommentar, skriven , av ullie:

älskar rusta så massa fint de har där nu alltså
fin lördag

4:e kommentar, skriven , av Julia Svensson:

Åh så fina ljus!

5:e kommentar, skriven , av enna:

Så fina! <3

6:e kommentar, skriven , av Johan:

Jag är också lite sugen på lite nya inredningsdetaljer, sådant är ju alltid kul :)

SV: Tack! Det tar jag åt mig, jag gillar också videos, så det är inte omöjligt att det blir mer av den varan :)

Hm, nu hittar jag ju inte det inlägget du syftade på... kan du länka det?

Ta hand om dig!

7:e kommentar, skriven , av Sara Ekman:

fint det blev! :)

8:e kommentar, skriven , av Hanna:

Ja det måste ju planeras långt innan hehe :D men de blir sjukt kul att göra de också!
men först ska vi planera elsas födelsedag 😍

9:e kommentar, skriven , av Maria Pettersson:

Så fina ljus! :)

Kommentera inlägget här ↴