Heart Chat Bubble - Väskorna är packade

Väskorna är packade

publicerat i ♡ Vardag;
Det blev inget inlägg här i går. Jag hade fullt upp med det sista fixet tills i dag. I natt vid 01.21 går bussen mot arlanda. Det är overkligt att dagen är här, och jag och lilla mor ska ge oss i väg på vår efterlängtade resa tillsammans. :)

Väskorna är packade och står klara för att tas med, även min ryggsäck är klar med kamera och dator samt lite annat krims krams. 

 
I går var en av mina finaste vänner även över för att umgås lite. Vi har inte setts på någon vecka så det var verkligen dags. Jag bjöd på mat, och sedan slängde jag även ihop en paj till efterrätt, det blev väldigt uppskattat. Jag har kännt Fia nu i några år, och det finns få vänner som står mig så nära i dag som hon gör. ♥

 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av enna:

mums alltså!!

2:a kommentar, skriven , av ullie:

men åhh vart ska du ha så jätte härligt vilkeet mys me mamma
kl 01 är ja vaken ska tänka på dej då =)

3:e kommentar, skriven , av Yasmine:

Synd att jag inte jobbar när du kommer förbi Arlanda! Själv är jag på flygplatsen i Luleå för att flyga till Arlanda igen. Ha så trevligt på resan! :D

4:e kommentar, skriven , av blondina:

sv; Naaw va glad jag blir att det gör de gumman :) sorry för sent svar men är lite små krasslig och ingen ork att anstränga mig att logga in på datorn men tänkte jag tar en sväng nu :D indiska är grymma :D saknar den butiken, den finns inte här :(

5:e kommentar, skriven , av Matilda Berlin:

Men åh! Ha det bäst på resan nu <3

6:e kommentar, skriven , av Hanna:

Ja men precis! Ja jag går på gym ungefär 5 gånger i veckan just nu. Då har jag 2 dagars vila innan det börjar om igen :)

7:e kommentar, skriven , av Emma Engström:

IHH vad roligt!! :D
Sv; Nocco och Celsius gillar jag verkligen! :D

Kommentera inlägget här ↴