Heart Chat Bubble - Enkel förändring..

Enkel förändring..

publicerat i © Mobilbilder, ♡ Vardag, ✯ Inredning;
Fyndade en billig sammetsgardin på rea. En längd för 59:-.. Den går i samma ton som mina sammetsgardiner jag redan har i mitt sovrum och jag tänkte snabbt att denna borde jag kunna använda till min sänggavel. 

I dag tog jag tag i att ändra och fixa. Det var endå dags att byta sängkläder. Jag är nöjd. Glad över att nått så litet kan göra stor förändring. Nu är det bara nya kuddfodral jag önskar i stället för dom svarta samt köpa ramar till min konst så dom kommer upp på väggen. 

I veckan hoppas jag ha ork att ta tag i resten av lägenheten också. Det är svårt att vilja mer än vad min kropp orkar och klarar. En dag i taget...


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jasmine:

Vilket fint resultat! Jag förstår att du blev nöjd. :)
Kram

2:a kommentar, skriven , av sarah :

kan jag för stå dom var fina .. åh vad fint

Kommentera inlägget här ↴