Heart Chat Bubble - Fynd..

Fynd..

publicerat i © Mobilbilder, ♡ Vardag, ✯ Inredning;
I dag har jag verkligen fyndat. Nu när jag äntligen får vara hemma minst 4veckor så har jag fixat lite utanför mitt hem på baksidan. Jag har haft 2 stolar och ett bord där med en liten blomma, men i dag har jag åkt runt med min älskade mor och fyndat blommor som vart på halva priset. Plus att jag fick massa mer eller mindre gratis. Jag har planterat dom i krukor som jag haft samt min mor. Sen har min älskade styvfar i kväll hjälpt mig att frakta sten plattor som jag kan ha under bord och stolar så dom inte sjunker ner i marken. Det blev så fint, och mysigt med en liten uteplats. Jag hoppas på fint väder i morgon så jag kan sitta där en stund. 

Jag ser fram emot att plocka och rensa, ser fram emot se det blomma och att få ställa ut fler blommor, och plantor jag har inne som sedan ska ut. Jag är så nöjd med min lilla uteplats som skapats idag. Älskade fina familj, tack!!
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sarah:

hej allt bra med dig =)

2:a kommentar, skriven , av Yasmine:

Så fint det blev! Hoppas du får många härliga stunder där :D Kram

Kommentera inlägget här ↴