Heart Chat Bubble - Ett vackert hantverk

Ett vackert hantverk

publicerat i ♡ Vardag;
Jag bjuder på 3 av alla dom bilder jag tog i studion igår på en av mina älskade kameror som jag äger. Det var första gången jag fotade i studio, super kul verkligen!! Denna hittade Jonas på en loppis i sommras, jag älskar den och är så glad över att jag fick ett gäng vackra bilder på den igår i studion. ♥ Tänk vad många äventyr den har varit med på. Magiskt hur otroligt många minnen den har fångat genom åren. Jag är tacksam och glad att ha den i min ägo. Ett otroligt vackert hantverk!
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Vilken fin gammal kamera :) Älskar äldre kameror, de är så fina och bara tanken på vad mycket de varit med om och fått föreviga :)

2:a kommentar, skriven , av NICOLE:

Vad fint! =)
SV: ja jag fick det till slut! Sidan krånglade för fler :) . Ofta så bra men ibland medför det frustration när det inte funkar!

3:e kommentar, skriven , av Yohanna af Skovde:

Vad häftigt! Funkar den att fota med fortfarande? Svårt att testa om det inte finns rätt film kanske?

4:e kommentar, skriven , av Johanna:

vad fina bilder :)

5:e kommentar, skriven , av Jasmine:

Vilka fina bilder! Tessie, du börjar bli riktigt duktig!
Jag håller med om att motivet har charm.
Kram

Kommentera inlägget här ↴