Heart Chat Bubble - Fuck Cancer.....

Fuck Cancer.....

publicerat i #FuckCancer, © Foto, ♡ Vardag;
I dag kl 16.00 satt jag hos Lars i hans och Mattias studio i Hudiksvall, Custom Classic tatto.
Jag mailade i söndags och frågade om det fanns en chans till att få en tid innan den 26e feb. Jag hade tur och fick ett snabbt svar, och en snabb tid. Nu sitter den där. 

Orden påminner mig om att kämpa vidare, dom får mig att minnas och hedra dom jag själv förlorat i kampen mot denna jävla sjukdom. Framför allt får påminner den mig om att jag och alla som är drabbade aldrig ska ge upp. Nu krigare vi vidare. Ja, VI! Jag är inte ensam!!

(Halv bra bilder med mobil. Här är plasten precis avtagen, nytvättad. Nu är den dock insmord för kvällen. Dags att sova snart.)

 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Johan:

Oh damn, fy fan... fuck cancer, den som inte skriver under på det vet nog inte riktigt vad den pratar om... Du kommer klara det Tessie, jag bara vet det!!!

SV: Jag gissar att det var detta du syftade på i din kommentar... :S

Ta hand om dig Tessie och ge för fan inte upp!!!

2:a kommentar, skriven , av Miss Baby Peaches:

Så jäkla bra tatuering! Och heja dig! Du är SÅ stark!

3:e kommentar, skriven , av Amanda CL:

<3

Kommentera inlägget här ↴