Heart Chat Bubble - Go fika!

Go fika!

publicerat i © Mobilbilder, ♡ Vardag;
Vattenkokaren bubblar på bänken, kaffe pressen står redo för att fyllas på. Två av mina vackra rosor samt två löv har gett upp och jag byter vatten till dom andra som vackert står kvar. Jag sprider det nymålade bordet med dom vackra bladen, går mot mitt skåp där jag förvarar mina vackra koppar som jag hittat på olika loppisar. Tar fram en och ställer på bordet. Vattenkokaren är klar och jag fyller kaffepressen med det nykokade kaffet, sen får det stå och dra en stund. 

I kylen står det två stycken cupcakes från när jag bakade tidigare i veckan. Jag tar fram en och ställer den tillsammans med koppen på bordet. Kaffet är klart och jag fyller den vackra koppen med det svarta guldet. Nu är det lördag, och jag tänker avnjuta min första kopp kaffe.
Hur har du det!?

 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Har just ätit en god middag. Men blev så sugen på kaffe från dina bilder. 😘💕

Svar: Då tar du och fixar lite go fika! 💕
photobytessie.blogg.se

2:a kommentar, skriven , av Louise:

Men åh vilken fin kopp! :D

3:e kommentar, skriven , av ullie:

hoppas du haft en jätte fin dag o att morgondagen blir lika bra kram

4:e kommentar, skriven , av Matilda Berlin:

Men DRÖM vad gott! <3

5:e kommentar, skriven , av Julia Svensson:

Åh så gott!

6:e kommentar, skriven , av NICOLE:

Men åh så mysigt det låter :) jag har det rätt bra jag med :D en kaffe, massa bloggkomentarer att svara på och en kurrande katt bredvid =) SV: har också haft prenumeration innan, så roligt ju :) jag gillade nog förra boxen mer än denna, vissa produkter var bra iaf, som ögonskuggepaletten. Den var jättefin :) ja det är toppen det ju :) Kram

7:e kommentar, skriven , av Sara Ekman:

Men åh så vacker kopp! :)

8:e kommentar, skriven , av Maria at Inredningsvis:

Åh vad vackert porslin sådär retro :) Ha en fin ny vecka Kram Maria

9:e kommentar, skriven , av Emma Engström:

Åhh vad fint! :D

10:e kommentar, skriven , av Yasmine:

Fina bilder, blir nästan sugen på kaffe trots att jag inte dricker det!

11:e kommentar, skriven , av Yasmine:

Sv: Ja definitivt! ;)

Kommentera inlägget här ↴