Heart Chat Bubble - Inte okej!

Inte okej!

publicerat i © Mobilbilder, ♡ Vardag;
I dag har inte varit en toppen dag. Jag har en granne som tror han bor ensam i huset, han har så ursäkta JÄVLA högt och så mycket bas att det skallrar inne hos mig. I dag har det varit värre än det tidigare varit. Jag flyttade hit för lite över 1 månad sedan och det är inte första gången som han har HÖG volym. Gå över tycker du kanske!? Ärligt så är jag lite för feg. Men jag skulle bra gärna vilja när han överröstar min tv, och mina fönster skallrar av hans förbannade bas. Jag har ringt vaktis iaf, och skrivit ett sms för fick inget svar när jag ringde. Jag hoppas det löser sig, för detta är inte hållbart när det händer hela tiden, och i bland efter 22. 

Det är helt okej att spela musik för min del, även högt någon gång i bland. För all det. Det är också enligt mig helt okej att ha fest då och då, bara man säger till att det kan bli lite livat. Men att stå ut med detta dag ut och dag in samt på kvällar, NÄ!! INTE OKEJ!

Jag avlägsnade mig från vardagsrummet och gjorde en stor kopp te. Lyssnar nu på ljudbok och tänkte snart försöka göra middag. Ska bara varva ner lite, usch vad irriterad jag blir på folk som inte visar hänsyn. 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av enna:

Det är så tråkigt när man inte tänker på andra som bor med en!

2:a kommentar, skriven , av hanna:

tycker inte heller om när folk spelar alldeles för hög musik, eller som vi har där vi bor, en pappa som alltid står och skriker på sina barn och det hörs HUR HÖGT SOM HELST... nej usch!

3:e kommentar, skriven , av NICOLE:

Åh fy vad jobbigt med såna grannar alltså.. SV: ja det blev perfekt där inne :D ska visa den! kram

4:e kommentar, skriven , av ullie:

har oxå såna strumpor s¨å goa
ring störningsjouren du behöver inte ens uppge ditt namn . de kan komma att höra med dej för att se så de får rätt lägenhet men de säger inte det är du han får böta typ 600 så bara ring
hoppas det går över annars får du göra som ja gjorde skickade lapp i brvlådan =)

5:e kommentar, skriven , av ullie:

men åhh nää usch vilken jobbig sits förstår ja
ja du hur man ska göra. då funkar väl inte störningsjouren där =/ o nä har aldrig ens hört att du får betala kanske annorlunda där du bor surt.
nä lägg n lapp ändå så kanske han fattar nån gång bättre sent än aldrig liksom annars får du säga till de som äger så får de säga till så är ju reglerna för alla äen i " små hus " liksom hoppas det löser sej kram o natti

6:e kommentar, skriven , av Matilda Berlin:

Vad tråkigt! Men det kan ju va så att det aldrig har slagit honom (vet hur det var när jag flyttade villa till lägenhet liksom). Knacka bara på och be snällt! Kommer säkert inte vara några som helst problem <3

7:e kommentar, skriven , av blondina:

Vi har också såna grannar o vi längtar tills vi få flytta :D sv; Ja men folk är själviska de ser inte sj hur de beter sig eller hur de är..men att räkna vänner på deras egna händer gör de kanske inte, men där är svaret till varför folk drar sig undan haha :P to bad..for them :D ha bloggen som du vill, inte hur andra vill :D jag gillar din blogg precis som den är :P <3

Kommentera inlägget här ↴