Heart Chat Bubble - Monster

Monster

publicerat i © Mobilbilder, ♡ Vardag;
Varit i väg och små handlat lite i dag med lilla mamma. Blev till middagen i morgon när en av mina närmaste vänner kommer på besök, samt en ny monster som jag inte sett innan. 

Dricker den nu och den är väldigt söt. Men den innehåller bla apelsin, guava, ananas och passionsfrukt så det är inte så konstigt egentligen. :) 

Blir middag med familjen i dag. Så jag njuter vid kaminen, med min monster i fotöljen hemma hos mor och styvfar. :) 

Hur mår du?





Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av enna:

Jag mår bra, tack!Hoppas allt är bra med dig också :)

2:a kommentar, skriven , av Emma Engström:

Har faktiskt aldrig smakat monster! :'D

3:e kommentar, skriven , av Hanna:

Idag är jag sjukt trött och låg på energi men lyckades träna så de var ett stort plus!

4:e kommentar, skriven , av NICOLE:

Men å vilken mysig dag och kväll med familjen! Det är ju underbart att umgås :) SV: ja så gott var det! =)

5:e kommentar, skriven , av sarah:

jag har kollat magen dom hittar inget ... den nya monstern =) finns en lila nu oxå =)

6:e kommentar, skriven , av blondina:

Den ser god ut :) sv; Är du på besök i gällivare så ta pizzabagarn..mums, världens godaste pizzor ;) ja heheh får la görat :D

Kommentera inlägget här ↴