Heart Chat Bubble - Hipp Hipp HURRA!!

Hipp Hipp HURRA!!

publicerat i © Mobilbilder, ♡ Vardag;
I dag fyller min minsta bror hela 19 år. Var tar tiden vägen!? Han önskade sig en choklad tårta av mig, så då slängde jag även ihop det åt honom. 
Choklad bottnar, mellan alla lager en tårtmousse med smak av jordgubb och runt en chokladkräm jag själv är barnsligt förtjust i som jag fann receptet på för några år sedan. 

Sedan dekorerade jag med fingers, och liiite strössel och center. Han blev nöjd så även jag med resultatet! 

Min andra bror med familj kom också över och jag fick mysa och snutta med det nya tillskottet till familjen. Vår egna lilla Tilda! Fasters gofis ❤ En mysig och bra dag har det varit och lindrigt med värk.. 







Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ulrika Webersköld:

tusen tack snälla du

men gud söt som socker vilken tilda
va skönt du mår bättre o tom ha lite kalas va skoj
kram kram

2:a kommentar, skriven , av Bexollila:

Men alltså vad är det för en god tårta då!?

3:e kommentar, skriven , av Emma Engström:

En massa grattis till din bror i efterskott!! :D <3

4:e kommentar, skriven , av Amanda (Swedish Passport):

Alltså tårtan såg verkligen helt magiskt god ut! :D

5:e kommentar, skriven , av Yasmine:

Vad fin den blev! Och så mysigt med bebisgos 3

Kommentera inlägget här ↴