Heart Chat Bubble - Ingen spridning..

Ingen spridning..

publicerat i #FuckCancer, ♡ Vardag;
Just i detta nu befinner jag mig på sjukhuset. Har varit här sedan 08.30 i dag. Får dropp för tillfället och sedan är det dags för 3 påsar blod.

För någon timme sedan kom svaret från den DT jag gjorde i veckan. Ett svar jag hoppades på och så tacksam och glad över. Det visar sig att det drabbade området har blivit lite mindre, samt att INGEN spridning finns. Med andra ord ger cellgifterna effekt. AAAAHHHH!!!!! Jag kan knappt fatta att det är sant. Det är värt att va flint nu vill ja lova.. 

Nu är det 3 gånger kvar av cellgifter, och jag tar en dag i taget. Men just nu kan jag våga andas lite igen och framför allt släpper den enorma ångest jag burit på. En dag o taget! #Fuckcancer 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av enna:

Skönt att det är på bättringsvägen :)

2:a kommentar, skriven , av Yasmine:

Vad skönt att det inte har spridit sig!!!! <3

3:e kommentar, skriven , av Jessica Högberg:

#fuckcancer Grattis, fy så skönt!! Flintis, en värdslig sak;)
Vilken härlig tårta du gjort!!

Kommentera inlägget här ↴