Heart Chat Bubble - Mig själv och jag..

Mig själv och jag..

publicerat i #FuckCancer, © Mobilbilder, ♡ Vardag;
Beställde hem två böcker till mig själv för någon vecka sedan. 1 av dom är försenade men denna kom i lådan för någon dag sedan. I dag fick den följa med mig till cellgiftabehandlingen
Sitter just nu och fyller i lite och tittar. Det är allt möjligt i den. Kryssa i, svara på frågor, skriva fritt och tänka efter. 
 
Skönt att tänka på annat dessa 8h jag ligger här. Tur jag har bästa sköterskan! 
 
Hur mår du? 
 
Jag beställde boken HÄR!!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av blondina:

sv; Nej de förstår jag ju verkligen, dumt å utsätta sig :o
Ja men folk som håller på med drama och tjafs hatar jag, man måste acceptera att alla tycker olika men att alla kan göra ett lika bra jobb som alla andra..suck..människor..
Jadu, hon är sjuk hon som fick massa skit efter sig..men jag har funnits där för henne och smsat peppande ord..jag hoppas att hon tar de till sig.

2:a kommentar, skriven , av NICOLE:

Men å vilken rolig :) och perfekt att ha med dig där kan jag tänka, så du kan tänka på lite annat. SV: åh ja sushi är ju såå gott :) en favorit hos mig! Åh vännen det är klart <3 hoppas att du känner dig vid gott mod idag och att du har en fin kväll. Kram

3:e kommentar, skriven , av Jasmine:

Fint. Reflektion är viktigt.
Ta vara på dig.
Kram <3

Kommentera inlägget här ↴