Heart Chat Bubble - Ta mig till havet..

Ta mig till havet..

publicerat i © Mobilbilder, ♡ Vardag;
Jag kan inte minnas sist jag badade i svensk vatten i huvudtaget. Det har varit så mycket med min sjukdom och slangar och påsar och gud vet vad att det inte gått. Men i dag passade vi på. Mor, "far" och jag tog bilen ut till hornslandet. Där mötte vi upp min bror, svägerska och brorsbarn. 

Vi blev inte så super länge men vi hann ses, mumsa lite medtagen lunch samt bada i havet. Fantastiska älskade havet. Så tacksam är jag att min kropp orkade detta i dag. Så glad. Hade med mig en stor badring som jag och lilla M fick glädje av. Minstingen T var nog gladast över att jag tagit med köttbullar. 

Några snabba mobilbilder från dagens utflykt. Det är jag som guppar där ute i badringen. 

Dagen är inte över än. Nu är jag hemma hos mor och "far" för att bli bjuden på middag. Det blir regnbåge, som jag ser fram emot det. 

Hoppas du har en fin lördag! 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av annika eriksson:

Oj så mysigt det ser ut. Själv har jag inte badat i havet i sommar. Vad trevligt att bli bjuden på middag. Kram.🙂

2:a kommentar, skriven , av Josäfin:

åh så mysigt! :D

3:e kommentar, skriven , av Malin:

Åhhh vad underbart ❤️ Kram

Kommentera inlägget här ↴