Heart Chat Bubble - Rusta

Rusta

publicerat i ♡ Vardag;
I dag åkte jag med min lilla mor till rusta för att se om tofflorna fanns som jag kollat efter ett tag. Jag kan säga att det var in fort, och ut! Fy får panik när jag behöver gå in på affärer nu. Gör det verkligen inte om jag inte måste, som nu får att prova. 
 
Dom är som foppa i matrialet, fast endå inte. Jag har ju svårt att ha en stängd sko just nu på grund av att jag är lymfödem och speciellt högerfoten kan vara extremt svullen. Så jag ville se om dessa kunde funka för mig.

Vi hade turen med oss. Dom fanns, och dessutom var priset sänkt. Tidigare 49,90:- och nu 19,90:-. Vilket är toppen för plånkan. Dom är inte optimala för min kropp, men det är nått jag kan ha och få plats i dagarna när det är som allra värst och det inte får sitta åt. 

Jag köpte 1 par rosa, 1 par gula och 2 par svarta. Tänkte det var lika bra i fall dom försvinner ur sortimentet och ej kommer tillbaka, eller att priset höjs. Dom fanns även i rött.
 
Har du köpt dessa? Vad tycker du om dom?
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vilken tur du hade och vilka läckra färger! <3 Kramis

2:a kommentar, skriven , av Carro :

Perfekt pris ju! 😍

3:e kommentar, skriven , av Alice:

Åh, de där har vi på maxi också där jag jobbar extra! ^^

4:e kommentar, skriven , av Hilma Eklund :

Håller verkligen med om att det är obehagligt med affärer nu. Man blir ju så orolig! Men gud vad coola färger tofflorna fanns i! 🥰

5:e kommentar, skriven , av Yasmine:

Inte köpt men de ser sköna och fina ut. Perfekt om de kan hjälpa dig. Förstår att stängda skor är väldigt jobbigt! Kram

6:e kommentar, skriven , av Tina:

Så himla bra att dom fanns och dessutom var nedsatta i pris! 😊 Det är ju perfekt om du har svullna fötter, förstår att de måste vara jättejobbigt! 😔 kram <3

7:e kommentar, skriven , av Heléna:

Hoppas du kommer att trivas i dem! Härligt med lite olika färger att alternera mellan! Jag har sett dem på Rusta, men inte testat dem själv. Jag har också problem med svullen högerfot pga att den ständigt är inflammerad i fotleden - så trist när skorna alltid känns för trånga... Hoppas du får en riktigt fin helg vännen! Kram fina du 💖

Kommentera inlägget här ↴