Heart Chat Bubble - Bitches...

Bitches...

publicerat i ♡ Vardag;
I går kom en av dom finaste, och bästaste vännerna jag har över. Vi har inte setts på en gäng månader av olika anledningar, men nu tog vi tillfälle i akt att ses. Hon fick äntligen sina små julklappar av mig, och en random present som jag bara ville ge henne, för hon är bäst. Hon hade med sig en present till mig med, som är så typiskt vi. Jag fick en halva av ett hjärta, som sitter på en nyckelring. Hon har den andra halvan. När man sätter ihop dom står det best fucking bitches!! Det är så vi, och hon är verkligen min bästa bitch, och vän!
Jag ÄLSKAR dig Fia! ♥

(Bild lånad från googel.)
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Åh vad fint! :-D Kramis

2:a kommentar, skriven , av NICOLE:

Verkligen så gulligt! Såna vänner som man ska hålla hårt i :)

3:e kommentar, skriven , av Johan:

Aaw så fint, sådana små gester betyder såå mycket!

SV: Ja det förstår jag... eller... det förstår jag nog inte alls egentligen, men jag kan tänka mig att det är en jävla resa som har dragit igång och jag hoppas återigen att du fan inte ger upp, fortsätt kämpa Tessie, för jag är övertygad om att du kommmer klara det här!!!

4:e kommentar, skriven , av Amanda CL:

cool ju!

5:e kommentar, skriven , av Din bästa bitch Fia ❤:

Åh vad jag älskar dig! Läste detta just idag 22/3. Hade ingen aning om att du bloggat. Sitter här nu i soffan och gråter av lycka att jag har en sån underbar och stark vän som dig ❤
Du kommer aldrig bli av med mig! ;)
Love you <3

Svar: love you <3
© Photobytessie

Kommentera inlägget här ↴