Heart Chat Bubble - Fotografering..

Fotografering..

publicerat i © Foto, ♡ Vardag;
För några veckor sedan åkte jag runt med en av mina bästa vänner i Hälsingeskogarna. Vi sökte efter platser att fotografera på. Några ställen fann vi. Som denna underbara dunge, ser inte det ut som ett litet skogsrå som dansar där!? 



Vi tog oss också ut på en av dom vackraste ställena i världen enligt mig. Hölick! Det ligger ute vid havet, där är jag uppväxt och hämtar energie. Älskar den platsen och att få dela en solnedgång med Fia var magiskt. 




Vi hittade även ett skogsparti som kändes som om den var tagen ur en film. Därav film känslan på bilderna. Får man inte känslan av rödluvan!?

Vad tycker du!?





Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Amanda CL:

Så vackra foton!!! Nu blev jag sugen på att dra ut en vän och fota lite! Blev verkligen inspirerad!

2:a kommentar, skriven , av Jasmine:

Magiska bilder!

Svar: Tack, jag är så glad för mina inköp från Lagerhaus.

Kram

Kommentera inlägget här ↴