Heart Chat Bubble - Balsam för själen..

Balsam för själen..

publicerat i © Mobilbilder, ♡ Vardag;
I dag har jag haft en sådan dag som jag kommer kunna leva på länge.
Vid 10 snåret tog jag, styvfar och mor bilen och drog i väg och fiskade. 

Det är så otroligt rofyllt och sådan enorm balsam för själen. Titta ut över sjön, höra brasan spraka och se hur det vakar. Det blev några små napp, men tyvärr ingen fångst.

Tankarna gick även till min biologiska far i dag. Spöt jag använder har jag nämligen för många år sedan fått av honom. Ja, lilla pappa!

Vi hade också sällskap av ett korp par som flög över sjön och gjorde ljud i från sig. En otroligt vacker fågel om du frågar mig. 

I dag har vi verkligen haft otroligt mysigt tillsammans ute i naturen. Har gjort kolbölle och kokkaffe, mumsat nybakade bullar och umgåtts. Detta var precis vad jag behövde.

Nu har jag tagit en dusch för att få upp lite värme, blev lite kyligt sista timmen ute. Snart blir der att även äta lite middag. 







Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sarah:

Åh mysigt

Kommentera inlägget här ↴