Heart Chat Bubble - Kalas

Kalas

publicerat i © Mobilbilder, ♡ Vardag;
I dag är ingen vanlig dag för i dag är det födelsedag. ❤ Tiden går så fort när man ser på barnen. Det är så svårt att tänka sig att han blir hela 13 år idag. Stora killen! När jag kom in i hans liv var han en liten palt som sprang omkring i blöja.

Vi började dagen med att göra frukost på sängen, sjöng lite och sedan öppnande han några små paket. Sen vid 18.30 snåret så var vi i väg och åt middag på phils burger i sunbyberg. Det var det han önskade. Smarrigt och gott. Nu slöar vi bara i soffan och umgås lite.

I går hade vi släktkalas. Vi hade en stor lokal att vistas i så ingen behövde sitta nära någon eller att det skulle bli trångt. Det var härligt att få träffa många man inte fått träffa eller se på ett tag. Det blev ju inget kramandes men man fick iaf se varandra och det gör så mycket. Jag hann tyvärr inte ta några bilder på den fina kakbuffén som vi satte ihop. Det var två olika tårtor och minst 7 sorters kakor. Jag och svärmor stod för kakor och J samt W bakade tårtorna. Riktigt mumsigt var det. :)

Jag kände mig retsam (som vi säger här i familjen när nått känns bra, roligt, fint, osv), så jag tog en bild innan jag bytte om för kvällen tills mys kläder. Så den bilden bjuder jag på här under. Nu blir de mys med lilla familjen, hoppas du får en fin måndag kväll!
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Grattis till sonen din! <3 Kramis

2:a kommentar, skriven , av Lisa:

Håller med dig om att tiden går fort. Mina barn är så stora nu . Kan sakna den där tiden när dom var små :)
Vad roligt med släktkalas :)
Fin bild på dig <3

kram

3:e kommentar, skriven , av Malin:

Åhhh så otroligt fin <3 Kram

4:e kommentar, skriven , av Annika:

Så fin bild på dig. Vad trevligt att gå ut och äta och träffa de man inte sett på ett tag.
Önskar dig en fortsatt trevlig vecka. kram.

5:e kommentar, skriven , av Yasmine :

Så roligt att det blev en lyckad födelsedag, så roligt för er alla 💙 Kram

6:e kommentar, skriven , av Enna:

Så kul! Grattis😊😊

7:e kommentar, skriven , av Emelie Andersson :

Så fin du är! Vad mysigt med lite firande 🥰

8:e kommentar, skriven , av Jasmine:

Vad trevligt! Du var väldigt vacker dagen till ära. Jag gillar verkligen din klänning.

(Sent) Svar: Tack så mycket för din varma kommentar. Nu är lillprinsen här! <3

Kram

Kommentera inlägget här ↴